Thursday, June 2, 2011

my heart shattered,

of two things.


*******************************************

ni yang aku benci dengan facebook ni.
tak tak, ni yang aku benci dengan diri sendiri ni.

suka sibok sibok baca sana baca sini. lepas tu mengalami perasaan meluat yang melimpah ruah.

"YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita ade MARUAH DIRI ! thankyou :)"

errr. can i say it now? can i say the words now? what the fuck.

i'm totally speechless. annoyed? yah. disgust? mostly.
you're only 14. no wait, are you even human? woaaahhhh.

"don't hate me coz i'm beautiful"

errrrr. you know the saying "beautiful lies at the eys of the beholder" which means it depends on how we define beautiful, well i guess you dont even match any of my definition little girl. i bet not only me but everybody else too. yelah kau siap buat fanpage untuk diri sendiri kan. oh my, are you really human? you scares me.

okay enough of the little fucked busy body. menyampah dengan diri sendiri.


*****************************************



green destruction.


global warming.


exotic fashion.


exotic souvenirs.


habitat destruction.





stop this. just stop.





5 comments:

Hani Maldini said...

shattered jugak...
bila tengok all those pics above,
not bcuz of the girl. wuuu

anyway me new blog,
old one's gone (:

http://monday-beatles.blogspot.com

delarocha said...

hahaha

dia tahu ke apa itu 'maruah' ?

waz said...

kasihan budak itu. dia tak faham apa itu maruah. mudah2an dia sedar cepat.
yeah. hati kebanyakkan kita dah mati...sedih. termasuk aku. :(

SagaPutih said...

saya lagi tertarik dengan gambar2 dari komentar mengenai budak itu.

bosan kot haha

-chotte- said...

naisss one.
:)