Thursday, November 4, 2010

dont be such a bitch to me.

coz you dont know how bitchy i can be.

"you are being bitchy because you think you're hot enough to treat people your way. but hello, perempuan pendek dan gemuk berperut buncit, you dont. you just assume yourself to be pretty. you're pathetically ugly. fuck you."

and oh aku tak cakap belakang eh. i say this straight to her face.

okay. be nice hanis. :)


notakaki: tolong jangan sesiapa pon pegi tengok cerita Altitude. its stupid enough to handle.


ironically, its 18sx.


10 comments:

fussy messy! said...

perghh.. terasa!

Hanis Manis said...

haha. u tak gemok dan pendek. cuma perut buncit je. babe, kalau u tengok perempuan tu pon mesti u rasa nak sepak je dia oh. ciss.

mikhaelahmad said...

demam sorang-sorang memang tak into.

ariph™ said...

gambar tu lucah. haha

Nira Salvatore said...

i lovee the B word, HAHAHAH

Hanis Manis said...

haah. demam sorang sorang memang macam gampang. oh, suka betol dengan perkataan tu.

Hanis Manis said...

arifff: wei!!! gua tak fikir pon macam tu! ciss lu ni buat gua rasa macam pervert. haha.

tapi haah en, memang lucah betol. :D

nira babe: yeah high five!

Hanis Manis said...

haah do ariff, bila tengok lagi sekali aku siyes rasa gambar tu lucah. damn it.

SyArk BudAk NaKaL said...

sangat lucah..

fussy messy! said...

O really? sapa ha berani messed up nan my hanis? better watch out! anys! cepat buat muka nnoying u tu!