Monday, October 25, 2010

perempuan gila yang tak tahu macam mana nak buat tulisan pegi tepi.

"hanis, macam mana nak buat tulisan pegi tepi?
"ha? tak faham."
"alaaaa macam yang ******** buat kat blog dia."

BAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

"u tak tau ke?"
"tak. dia tekan tab banyak kali kali eh?"

BAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

kenapa lah aku ada kawan macam ni.
tulis blog dah lama.

"u nampak tak alignment kat atas tu? u tekan lah align right."
"ooooo terima kasih. kalau tak, i tak tau."

BAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA






notakaki: kalau macam ni, hari hari blog aku akan tulis pasal dia. cett.

2 comments:

Aku Hakimy said...

heheheh...ada gak orang camtu.. takpe la dapat pahala ajar die.. hehe

Hanis Manis said...

heeeee. adalah. girlfriend i.