Sunday, March 13, 2011

APA ORANG ADA KISAH PASAL TSUNAMI JEPUN. HEADLINE BESAR BESAR PASAL PORNSTAR JEPUN ORANG LAGI KISAH NAK BACA.


bila jepun dilanda tsunami,
paper Kosmo! siarkan tentang keadaan Maria Ozawa yang sihat sihat belaka.


aku dah tak tahu nak cakap apa.


UPDATES:





tulisan merah adalah tulisan sahabat aku. klik untuk pembacaan lebih.

UPDATES:

tahniah pada tabloid Malaysia kerana berjaya menempah nama
dalam CNN sebagai "surat khabar paling bodoh"
MALAYSIA BOLEH! HUUURAHH!


14 comments:

delarocha said...

lucukan dunia hari ini

Hanis Manis said...

hari semalam pon dah lucu; hari esok pon dah boleh bajet akan lebih lucu.

lavender harum wangi said...

HAHAHA. :D

MATAHARI said...

LOL.


dunia lucu-lucu belaka,




aku tak layan jepun2 porn ni.

aku layan.... hue hue hue.

ghost writer said...

barangkali maria itu ikon dan heroin untuk warga jepang...

adoyaii..memalukan dengan koran malaysia sebegitu.

Aimi Amira said...

mereka takut kehilangan aksi hebat maria agaknya.

| Larasephia | said...

T_T

kenapa lah bangsa2 ku semakin cetek akal dewasa ini.

Hanis Manis said...

@matahari: aku pon tak layan maria ozawa. :P


@GH: dah masok CNN pon. diorang buat cerita macam tu nak naikan pasaran kan, jadi hambek kau! popular terus kebodohan 'kita'.


@aimi: otak tak tahu letak kat mana.


@larasephia: cetek sangat. bayi 2 bulan kalau berdiri pun baru sampai buku lali. hehh.

xNOHpatutdiBUNUHx said...

aku benci media lapok !

Dark Half said...

amerika jadi kapitalis
'kita' pun nak jadi kapitalis
kapitalis bongok lagi hina dari kapitalis bijak

Hanis Manis said...

@darkhalf: aku setuju!

gabanMorka said...

kosmo? metro? itu semua bullshit

Sca Ndx said...

aku tak baca sgt surat kabar harian, kenapa?

amnijamaludin said...

OMG. akak tak kenal pun sbnarnya siapa maria ozawa tu. sbb terbaca status kwn2 on fb ckp pasal dia. sekali dgn bangang nya g google. haihhh apala nk jadi..