Wednesday, December 22, 2010

an epic walk

oh, i've been snapped!



trust me, i never had enough of colour.

Christmas is nearby.
so nah, pokok Christmas perisa donut:


14 comments:

arifdzulkiffly said...

yeahh..u just looks alike WALKING RAINBOW!
kiddin =D

ok. donut= D.D(dunkin donut)

ty hanis..awk membuat sy menyangap donut dan terasa nak p D.D yg trdkt je..tp smua cm da ttp je..
;(

ezzasygs said...

sbb u colourful org capture gmbr u.
:)

Bella Luna said...

arif: haha. i'm so bad at short forms so kena btau jelas jelas. perli nampak?


ezza: tak. sebab i nampak macam colour freak. hee

arifdzulkiffly said...

bella luna syg..sy BERITAHU & TAIP JELAS-JELAS kan??
nampak tak??nampak??nampak?? ;P
alaaa...
jgn r marah3...
;(

Shahrul Tanaka Safeai said...

lain macam je pokok krismas tu :P

Bella Luna said...

arif: mana ada marah. lagi jelas lagi bagos.

shahrul: hee. mana adaaaaaa. kebetulan semata mata. :P

Myra Z.A said...

euwhhhhh. i look fat.one fat lady.btw,donut tadi dah licin dah okbye.

arifdzulkiffly said...

orait bella luna. anything for you i will.
:D

tini colette said...

gila lah, siap ada stalker! haha.

waz said...

aku suka juga pakai warna warni. or striking colors. pastu org kutuk2 depan aku. syok!

Bella Luna said...

perempuan gila: xpe, i still sayang u. <3

tini: tu lah pasal. i dapat pic ni dari fb dia. nasib baik perempuan. bahahaha.

garisgarishalus: eleh biar je orang nak kutuk. asal kita confortable dah lah. dorang noob. haha.

FH said...

wey, patutnye baju kuning seluar biru kasut merah. kau terbalik laaa. haha

mullberry said...

aku bakal ke upm kot. hahaha

Bella Luna said...

FH: haah do! terbalik! haha.

wawan: kau serious? asal tak ukm? tade course aerospace tu ke? hee.