Friday, August 26, 2011

haha aku lupa nak letak tajuk pastu pergi publish.


wooooooo sekarang aku tengah rehat jap. tengah bertarung tenaga siapkan baju raya. bercita tinggi nak jahit sendiri) kita tengok jadi macam mana. setakat ni tengah jahit lengan. bila tang ketiak je berlubang, dah berpuluh kali buka-jahit-balik pon berlubang jugak.

anggap trend je boleh? trend kan hebat. baju kurung berlubang kat ketiak pon, boleh jadi trend. hahah. high five to that! (alasan sebab kau malas kan hanis)

************************************

setelah aku berenti secara mengejut dan tidak profesional, aku diharamkan pergi McD tu lagi. kalau aku tak nak disajikan kentang goreng berperisa lantai lah. haha.


************************************

we're on couple's ring now. (HAH!)


**********************************

"afiq rasa nak muntah lah tengok kedai kasut."
"sabarlaahhhhh. baru 3 ni."

**********************************





"tolonglah puasa lagi sebulan. gua tak nak raya. hantu banyak."







#notakaki: happy eid, peeps. ya ya, aku ampunkan korang. hihihi.

11 comments:

delarocha said...

hantu tgh stendby nak kuar 2,3 hari lagi.. huhu

Al said...

wat muke comey ke tu? hah

eid mubarak!

alia shahira said...

Hanis! Happy eidd babe! Hehe :)

Rafidah Farhana said...

time raya banyak hantu ye. Hakhak. Selamat hari raya :D

iznulmuazim said...

buat baju kurung koyak kat ketiak then bulu ketiak kuar sikit2..

baru rare!haha..amacam ada brani? ;p

hawa said...

comel gila hanissssss. Selamat hari raya mokcik. Dapat duit raya, topup and call lah kte. sekian terima kasih :D

lavender harum wangi said...

kemain couple ring. SELAMAT TAK PAYAH RAYA PUASA JE SAMPAI BILA-BILA, ah ah kbai.

Syida said...

biasa lah tu berhenti kat McD. Tempat yg paling terror buat kepala naik angin. happy raya day.

ain wauhidus said...

haha kenapa berhenti?
btw you're cute and funny

hana sudradjat said...

baju kurung ketiak berlubang? o.o

boleh jadi trend ke tu?hahahahaha

Anonymous said...

eh? kau? macam budak kelas aku kat ukm ni. by the way. nice blog. aku baca dari tadi isi masa lapang -.-

-guabukanbatman-